2.3.08

Jorge Brotons: poesia número Sense


Presentación de la nueva plaquette de poesía número Sin
El viernes 7 de marzo a las 8 de la tarde tendrá lugar en la Casa Taulé de Sabadell (sede de la Aliance Française) la presentación de la nueva plaquette de Papers de Versàlia.
Corresponde al invierno y va numerada "Sin".
Bajo el título "por aquel ondular indeciso" hemos recopilado nueve poetas del ámbito sabadellense que han participado en otras publicaciones anteriores y que ahora disponen de más espacio para mostrarnos su obra. Son Roc Casagran, Jorge Brotons, Victor Mañosa, Silvia Melgarejo, Toni Quero, Xavier Grimau, Àlex Holgado, Josep Tuset y Josep Casol.
Los asistentes al acto recibirán la nueva publicación -con ilustraciones de Josep Madaula- y podrán escuchar la lectura de poemas realizada por los mismos autores.
También podrán gozar de las intervenciones musicales del flautista Joan Codina Vila.
http://jorgebrotons.wordpress.com/ http://www.papersdeversalia.com/actualitat/actualitat_cat.html

Presentació de la nova plaquette de poesia número Sense
El divendres 7 de març a les vuit del vespre tindrà lloc a la Casa Taulé de Sabadell (seu de l'Alliance Française) la presentació de la nova plaquette de Papers de Versàlia.
Correspon a l'hivern i va numerada "Sense".
Sota el títol "per aquell ondular indecís" hem aplegat nou poetes de l'àmbit sabadellenc que han participat en altres publicacions anteriors i que ara disposen de més espai per a mostrar-nos la seva obra. Són Roc Casagran, Jorge Brotons, Victor Mañosa, Silvia Melgarejo, Toni Quero, Xavier Grimau, Àlex Holgado, Josep Tuset i Josep Casol.
Els assistents a l'acte rebran la nova publicació -amb il•lustracions de Josep Madaula- i podran escoltar la lectura de poemes feta pels mateixos autors. També podran gaudir de les intervencions musicals del flautista Joan Codina Vila.
http://jorgebrotons.wordpress.com/ http://www.papersdeversalia.com/actualitat/actualitat_cat.html

Etiquetas: ,

2 comentarios:

Blogger Jorge Brotons ha dicho...

Veig l'esperit de l'antonio las Vegas en aquesta fot, capitán cronope

9:52 p. m.  
Blogger Cronopio ha dicho...

Certament
Seguim a la roda del temps!

10:15 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio